Úvodní stránka   Napište nám   I Like sociální sítě
 
  Fitaktivnet
CZE | ENG

Problematika hubnutí, výživy, pohybu a životního stylu

Tomikus2027

od Tomikus2027 1. 6. 2015 20:14:00

Dobrý den mám takový dotaz ohledně jídla. Předem zde uvedu svůj jídelníček a pak se svěřím se svým problémem: Snídaně (6:00) – 100g Ovesných vloček 50g jablek nakrájených na kostičky (v těch vločkách) 1 lžička buď skořice nebo holandského kakaa Malá svačinka (9:30) – 2 plátky celozrnného chleba – 100g 80 – 100g rajčat 2 lupeny čínského zelí – cca 100g 20g okurky nakrájené na kolečka Svačina (12:30) – Šestizrnná bageta – cca 150g Margarín na potření – nevim cca 10g 50g rajče na plátky čínské zelí – 50g okurka – 20g 50g dušené šunky Oběd (můj oblíbený recept) (16:00) – 100g těstovin 50g tvarohu 150g zeleniny 100 kuřecího nebo krůtího masa Večeře (19:00) – 2 sójové rohlíky – cca 120g margarín na potření – cca těch 10g 50g rajče na plátky čínské zelí – 50g 50g dušené šunky 2 Večeře (21:00) – 250g nízkotučného tvarohu Takže jak vidíte snažím se jíst pravidelně. Časy u těch jídel jsou asi divné, protože mám pitomé zaměstnání (od 7:00 do 15:30), takže proto mám třeba oběd až ve 4 hodiny. Můj dotaz ohledně jídla je takový: Chci se zeptat jestli budu přibírat na váze když si každý den koupím něco sladkého, protože já moc rád sladké. Hlavně čokolády a sušenky. Pomáhá mi to jako jediné na nervy a cítím se překvapivě lépe a uvolněně (nehledě na té chuti). Sportu ani cvičení se nevěnuji. Pracuji ve skladu, kde pohyb určitě mám. Při průměrném měření jsem zjistil že denně újdu tak 8-12 km (což je přes 10 000 kroků denně) a ještě navíc tahám těžké předměty (ať už např radiátory nebo záchody atd. - je to sklad pro instalatéry). Takže jsem muž, je mi 23 let, nekouřím, nepiju, měřím 189 cm, vážím 72,5 kg , obvod pasu je 80 cm, obvod boků je 87 cm, můj BMI index je 20,16, prý je to v normě. I když ideál by měl být 83 kg. Necítím se vůbec špatně (i když spousta lidí říká, že jsem jak z koncentráku nebo že jsem chcípák). Jen prostě chci jíst sladké bez nějakých výčitek a denně. Nejlépe bych si rád dopřával nějakou tu sušenku při svačině a určitě si chci dávat po obědě vždy čokoládu (tím myslím jakoukoliv čokoládu, nejenom tu kvalitní, ale třeba klasickou milku, orion, pečeť, atd.), ale celou protože kousek mi fakt nestačí :-). Ten jídelníček jak jsem popsal tak mám každý den. Tohle jím doopravdy pořád a nevadí mi to. Jen si chci dávat každý den sladké, ale samozřejmě se bojím že moje váha půjde rapidně nahoru. Nevím co jsem za tělesný typ. Bratr říká že jsem nejspíš ektomorf (viz. Tělesný typ člověka). Nemyslím že bych měl někdy problémy s nadváhou (dobře když jsem byl malý tak jo, protože jsem neměl žádný pohyb). Parkrát jsem si v nedávné době udělal takzvaný prasečí den (neboli cheat day – kdy sníte všechno možné). Hlavně jsem jedl sladké, od rána do večera. Na váze se to nepodepsalo, páč šlo jen o jeden den. Normálně jsem sladké moc nejedl, ale poslední dobou to nejde jinak. Musím si to dávat abych byl v klidu (pořád lepší než drogy a alkohol). Nepovažuji se za závislého i když to tak vyzní. Jen to sladké prostě miluji. Nevim třeba se jedná o psychickou potřebu a ta chuť je jen v mém mozku. Ale vím že se říká že tělo si řekne o to co chce a já to chci konkrétně také. Takže jsem to takhle nějak shrnul a těším se na vaši odpověď konkrétně jestli si můžu dávat to sladké jak jsem popsal. Moc mi pomůže to co mi napíšete a jsem moc rád že jsem se mohl svěřit s takovým problémem. Děkuji vám.

Ketu3ka

od Ketu3ka 10. 11. 2014 14:09:00

Dobrý den, je mi 23 let. Od loňského roku jsem prošla velkou změnou kdy kvůli antibiotikům, které mi poškodily žaludek, jsem musela změnit jídelníček v té době jsem shodila 17kg ale 10 mám již zpět. Chci zhubnout pouhé 4kg ale nedaří se mi to. Nejím jídla smažená, majonézy, ve velmi malé míře sladké, ani moc slané, žádné salámy, šunky jen s velkým obsahem masa. Ovesné vločky a luštěniny nemohu. Nejím klasické smetany, jen v zakysané podobě.A jídla si dělám když biftek a tak na vodě s tím že si do teho dám maximálně půl lžičky másla. Cvičím každý den již měsíc buď na rotopedu nebo na břišní svaly a nedaří se mi vůbec zhubnout ani gram.

reagovat >> Počet reakcí (2)

RE
od Admin 2. 12. 2014 10:01:00

Zdá se, že jste především díky předchozí redukci a následnému "znovupřibrání" ve fázi, kdy se organismus další redukci poměrně usilovně brání. To se dá těžko porazit "živelně" = bez přesné představy o rozdílu mezi příjmem a výdejem energie. Zkuste náš program OptiMum dodržovat alespoň 1 měsíc a hmotnost by se měla pohnout. Využijte to jako signál, že to skutečně jde.

RE
od Anička 1. 4. 2015 14:11:00

Dobrý den, je mi 22let, měřením 165cm a vážím cca 52kg. Jako malá jsem byla strašně hubená, ale po 18ce se to zmenilo( domnívám se že i trochu díky antikoncepci). Vaha mi problémy nedělá, spíš bych se rada zbavila bříška a pomerančové kuze na zadku a stehnech,. Jezdim semtam na bruslích ale k běhání se nedonutím... myslíte že spinning by mohl byt pro mě to pravé? Párkrát jsem ho se školou absolvovala a prislo mi to super :) nebo jaký sport by ste mi doporučili? Děkuji ^^

Iv

od Iv 21. 9. 2014 15:12:00

Dobrý den, je mi 18 let, v posledním půl roce jsem prošla restriktivním režimem ve stravování, který téměř vedl až k anorexii. Váhou momentálně spadám po kategorie silné podvýživy. Snažím se přibírat, jíst opět normální porce (řídím je podle mamky,či okolí), ale problém mám se svačinami. Jedinné, na co mám chuť, jsou zmrzliny, nanuky, doma pečené buchty, či jiné sladkosti. Myslíte, že je problém je do jídelníčku jednou denně k jedné svačině zařazovat, alespoň dokud nedosáhnu opět zdravé váhy? Děkuji za odpověď

reagovat >> Počet reakcí (1)

RE
od Admin 21. 9. 2014 20:56:00

"Úplně prázdné" kalorie ve formě zmrzliny atd. bych nedoporučoval. Na druhou stranu v buchtě či jiném sladkém pečivu bych jednou denně (ideálně dopoledne) neviděl problém. Pokud by jste měla zájem o osobní řízení režimu, vřele doporučuji OptiPlus. V rámci něj lze řešit opravdu každodenní individuální potřeby.

Zuzana

od Zuzana 26. 8. 2014 23:49:00

Dobrý den, co si myslíte o úplném vyřazení pečiva z jídelníčku? Je to vhodné? Samozřejmě se budu snažit doplňovat sacharidy z jiných zdrojů (rýže, ovesné vločky, brambory...) Děkuju za odpověď.

reagovat >> Počet reakcí (1)

RE
od Admin 11. 9. 2014 17:32:00

Pro praktický život to není úplně nejvhodnější. Z vlastní zkušenosti ale vím, že pro redukci hmotnosti to MŮŽE dost dobře fungovat ... samozřejmě za předpokladu, že energetický příjem z potravin, kterými je pečivo "nahrazeno" nepřesahuje to co bylo vynecháno (jak tomu bohužel při "řízení se pocitem" často bývá) :)

Andrea

od Andrea 20. 8. 2014 11:34:00

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak vyřešit problém se stravováním. Velmi ráda bych se stravovala zdravě, jelikož mám nadváhu, nicméně v 90% receptů je zelenina a zde nastává onen problém. Kvůli negativní zkušenosti z dětství dnes nemohu zeleninu pomalu ani cítit, ihned u mě vyvolává pocit zvracení. Jak tedy zdravě jíst, jde to vůbec bez zeleniny? Děkuji za radu

reagovat >> Počet reakcí (1)

RE
od Admin 11. 9. 2014 17:36:00

To je jistě obtížné, ale půjde to. Je třeba hledat rozumné alternativy příloh, které jsou pro Vás přijatelné (cous cous, rýže, luštěniny, ...). Skoro se mi ale zdá, že nemůže existovat "odpor" k veškeré zelenině. Fakt neexistuje něco co Vám nevadí? Je to spíš na osobní přístup - zkuste OptiPlus :)

Martina

od Martina 10. 6. 2014 15:13:00

Dobrý den, je mi 24let. Vážím 52 a měřím 158cm.Za 5 měsíců jsem nabrala 4-5 kg. A nemůžu je shodit. Sladké jím tak 1 max 2 týdně a ne moc. Pohyb mám. Denně chůze. 3X týdně cvičení podle Tomáše Jedličky. Začala jsem cvičit na orbitreku. Jím pravidelně Snídaně v 7 oběd ve 12 a večeře v 7. Mezi tím ve 4 svačina jablko nebo kafe nebo jogurt. Jídlo nejím mastné občas smažené. Nejím pečivo, jen občas celozrné. Stravuji se zdravě. A přijde mi že přibírám. Všechno oblečení mám těsné. Nechápu proč nemůžu shodit už nevím co dělat. Stále nabírám. Energetický příjem mám +/- 5000Kj denně a omezit jídlo už nemůžu. Piji jen čistou vodu nebo neslazený čaj, tak 3X do týdne kafe. Když cvičím hodně rychle nabírám svalovou hmotu. Děkuji za radu Martina

reagovat >> Počet reakcí (1)

RE
od Admin 17. 6. 2014 15:08:00

V tom co píšete se dá těžko najít nějaká chyba, něco problematického. Jsou to ale obecné informace. Zkuste se zaregistrovat do programu a zadat tam pravdivě a kompletně výživu i pohyb za jeden týden. Možná v hodnotách Optonů či barvách grafů sama najdete chybu, kterou děláte. Pokud ne, kontaktujte nás, my Vaše údaje zanalyzujeme a pokusíme se najít řešení.

Zuza

od Zuza 13. 5. 2014 14:52:00

Jaké jsou výsledky Vašeho programu? Dají se sdělit nějaké podrobnosti?

reagovat >> Počet reakcí (1)

RE
od Admin 13. 5. 2014 21:30:00

Toto asi není vhodný prostor pro nějaké statistiky. Obecně je jasně možné říct, že u uživatelů, kteří byli v programu aktivní se výsledek dostavil a naopak. Samotné zaregistrování Vám opravdu zhubnutí nezaručí. Nejlepších výsledků průběžně dosahují klienti pod osobním online dohledem = v programu OptiPlus.

Andrea

od Andrea 30. 3. 2014 18:07:00

Dobrý den.Je mi 23 let,od podzimu jsem nabrala asi 5 kg, přitom se moje váha vždy držela na stejných hodnotách a přibírání bylo postupné.Měla jsem asi 56 kg, nyní mám 61-62 při výšce 165 cm.Tuky se usadily hlavně ve spodních partiích-zadek a stehna,dokonce i lýtka mi nabrala.Co se týče horních partiích,tak mi nabraly i paže a břicho.Tím,že nejsem moc vysoká vypadám jako hruška(nikdy jsem neměla velká prsa,ale teď jsou aspoň trochu vidět).V zimě jsem asi udělala chybu,když jsem cvičila posilovací cvičení a mé rozměry se spíše zvětšovaly.Nyní jednou týdně cvičím dance jógu a chodím co nejvíce pěšky.Teď přemýšlím,jaký druh pohybu bych měla přidat,a pravidelně se mu věnovat,aby se mi podařilo shodit kila na stehnech a zadku,ale aby zároveň moc neubrali prsa.Co byste mi doporučili? A je vůbec možné zhubnout některé části aniž by zhubly i ty ostatní? Mám prsa posilovat a na ostatní aplikovat jiný druh pohybu na shození kil?A ještě dotaz-zkoušela jsem tae-bo,dalo by se cvičit na redukci tuků v problémových partiích, nebo je to spíše posilovací cvičení? Mockrát Vám děkuji za odpověď i za radu.

reagovat >> Počet reakcí (1)

RE
od Admin 16. 4. 2014 16:44:00

Dotaz na to, zda se dá "hubnout pouze v některých partiích" je ten, který se tady vyskytuje nejvíce ... Upřimná odpověď je, že si to řídí organismus sám, a tak jak jste všude rovnoměrně přibírala, tak bude pravděpodobně vypadat i redukce. Tae-bo se pro redukci jistě hodí. Doporučil bych ho doplnit co největším množstvím chůze či běhu. Jaký detailní vliv může Vaše aktuální aktivita mít na reálné hubnutí si můžete ověřit v našem programu ....

Katka

od Katka 9. 3. 2014 22:11:00

Dobrý den, mam dotaz ohledně sportu a přibírání na váze. Přes zimu jsem docela intenzivně sportovala - pracuji jako instruktor snowboardingu a jednou týdně dělám pole dance, občas když mám volný den zacvičím si sadu na bříško a posilení rukou (kvůli výdrži na pole dance). Nyní mě zaskočilo o kolik mi stoupla váha, při své výšce 175 cm normálně vážívám tak 65kg (v létě když není sníh) a nyní mi poskočila váha až na 70kg. Je pravda, že se v jídle nijak neomezuji a jsem spíše masový typ než zeleninový. Myslíte, že se jedná o tak rychlý nárust svalové hmoty? Míry se výrazně neliší od normálu. Mám jen obavy abych i nadále "nenarůstala" a ráda bych nárůst váhy zmírnila, nebo zastavila. Co byste doporučili? Změnu jídelníčku?

reagovat >> Počet reakcí (1)

RE
od Admin 11. 3. 2014 18:55:00

Rozdíl mezi "letní" a "zimní" hmotností bývá u někoho dost běžný. Spíš to ale má vztah k nárůstu tuku, než svalové hmoty. Konkrétní doporučení by asi bylo teď, když je zima už definitivně pryč, hmotnost pečlivěji sledovat. Pokud by se nezačala snižovat, doporučil bych více hodnotit co jíte a kolik energie vydáváte. Ideální návod je samozřejmě v našich programech :)

Eliska

od Eliska 4. 3. 2014 22:59:00

Dobry den chtela bych se zeptat na radu, jak zhubnout na rukou? Uz par tydnu cvicim mam upraveny jidelnicek ale na rukou stale zadne zmeny. Nevim jestli je posilovat, bojim se ze naberou akorat svaly. Dekuji za odpoved

reagovat >> Počet reakcí (1)

RE
od Admin 7. 3. 2014 14:45:00

Určitě nemějte strach z posilování. Pokud budete cvičit se zátěží, která Vám umožní udělat vždy více než 15 opakování, výrazně to pomůže upravit hmotu na horních končetinách bez obav, že Vám nějak výrazně viditelně/neesteticky "narostou svaly" ...


Reklama

 
Registruj se do programu   Pozvi přátele   OnLine hubnutí