Úvodní stránka   Napište nám   I Like sociální sítě
 
  Fitaktivnet
CZE | ENG

Zdravý pohyb

15. 10. 2012 10:30:00
text

Určitě existuje řada důvodů proč se hýbat. Může to být zábava, vhodná forma trávení volného času, příležitost potkat se s přáteli, šance "zvítězit", ... . Ani jeden by neměl stát v pozadí při rozhodování jestli se do pohybové aktivity pustit, či zda u ní setrvat. Jeden lze však jistě posunout do popředí. To je zdravotní efekt.

Zdraví máme totiž pouze jedno a na jeho udržení jsme v tomto životě dostali pouze jeden pokus. NAŠE INTERNETOVÁ APLIKACE VÁM POMŮŽE NAJÍT MOTIVACI K POHYBU.

Důmyslný systém bodů OPTONŮ vám zároveň ukáže, že pohyb nemusí znamenat pouze hodiny dřiny v posilovně, ale že je potřeba zakomponovat pohybovou aktivitu jako trvalou součást života.

Optimální pohybová aktivita redukuje riziko onemocnění

V obecné rovině platí o vztahu mezi pohybem a zdravím toto:Zdravý pohyb

  • Jakákoli pohybové aktivita je lepší než žádná
  • Vyšší množství pohybové aktivity, kterého se dá dosáhnout zvýšením intenzity, větší frekvecí a/nebo delším trváním, přináší větší zdravotní benefity
  • Většiny zdravotních benefitů lze dosáhnout minimálně 150 minutama středně intenzivní  aktivity jako např. rychlé chůze týdně. Více aktivity přináší další výhody.  
  • Posilování (odporová pohybová aktivita) přináší  další zdravotní benefity.
  • Pohybová aktivita přináší pozitiva všem věkovým skupinám.


Konkrétní vliv pohybové aktivity na zdraví

U pohybové aktivity je silně prokázáno, že ...


• snižuje riziko předčasného úmrtí
• snižuje riziko ischemické choroby srdeční
• snižuje riziko mrtvice
• snižuje riziko vysokého krevního tlaku
• snižuje riziko cukrovky 2. typu
• snižuje riziko metabolických onemocnění
• snižuje riziko rakoviny tlustého střeva
• snižuje riziko rakoviny prsu
• je prevencí nárůstu hmotnosti
• ve spojitosti s optimálním příjmem energie pomáhá redukovat hmotnost
• zlepšuje celkovou zdatnost
• působí preventivně proti pádům
• snižuje deprese

je prokázáno, že
• lepší funkční zdraví (u seniorů)
• snižuje centrální obezitu
• snižuje riziko zlomenin krčku
• snižuje riziko rakoviny plic
• snižuje riziko rakoviny dělohy
• udržení hmotnosti po předchozí redukci
• zvyšuje denzitu konstí
• zlepšuje kvalitu spánku

Proto Vás zveme do OPTIMÁLNÍHO SVĚTA, internetové aplikace, která Vám tyto problémy pomůže řešit

ohodnotit článek 4 2 komentáře Komentáře (3)

KOMENTÁŘE

asMora2y6du0

17. 4. 2016 4:54:00

http://tamoxifen.date/ - buy tamoxifen

asMora7behwd

3. 5. 2016 20:21:00

<a href=http://buydiflucan.faith/>diflucan 150 mg</a> <a href=http://buysynthroid.review/>where to buy synthroid online</a> <a href=http://buycialis.accountant/>buy cialis cheap</a> <a href=http://buynexium.win/>omeprazole nexium</a> <a href=http://buycolchicine.trade/>colchicine</a>

asrof5xrt5n

18. 5. 2016 23:46:00

<a href=http://amoxicillin-500.eu/>amoxicillin 500 mg without prescription</a> <a href=http://sildenafil-over-counter.se/>sildenafil</a> <a href=http://trazodone-online.eu/>trazodone online</a>


Tipy pro vás

Hýbejte se, zhubnete

90% lidí, kterým se podařilo zhubnout, vykonávalo pravidelně pohybovou aktivitu.



Reklama

 
Registruj se do programu   Pozvi přátele   OnLine hubnutí