Úvodní stránka   Napište nám   I Like sociální sítě
 
  Fitaktivnet
CZE | ENG

Zdravý pohyb

15. 10. 2012 10:30:00
text

Určitě existuje řada důvodů proč se hýbat. Může to být zábava, vhodná forma trávení volného času, příležitost potkat se s přáteli, šance "zvítězit", ... . Ani jeden by neměl stát v pozadí při rozhodování jestli se do pohybové aktivity pustit, či zda u ní setrvat. Jeden lze však jistě posunout do popředí. To je zdravotní efekt.

Zdraví máme totiž pouze jedno a na jeho udržení jsme v tomto životě dostali pouze jeden pokus. NAŠE INTERNETOVÁ APLIKACE VÁM POMŮŽE NAJÍT MOTIVACI K POHYBU.

Důmyslný systém bodů OPTONŮ vám zároveň ukáže, že pohyb nemusí znamenat pouze hodiny dřiny v posilovně, ale že je potřeba zakomponovat pohybovou aktivitu jako trvalou součást života.

Optimální pohybová aktivita redukuje riziko onemocnění

V obecné rovině platí o vztahu mezi pohybem a zdravím toto:Zdravý pohyb

  • Jakákoli pohybové aktivita je lepší než žádná
  • Vyšší množství pohybové aktivity, kterého se dá dosáhnout zvýšením intenzity, větší frekvecí a/nebo delším trváním, přináší větší zdravotní benefity
  • Většiny zdravotních benefitů lze dosáhnout minimálně 150 minutama středně intenzivní  aktivity jako např. rychlé chůze týdně. Více aktivity přináší další výhody.  
  • Posilování (odporová pohybová aktivita) přináší  další zdravotní benefity.
  • Pohybová aktivita přináší pozitiva všem věkovým skupinám.


Konkrétní vliv pohybové aktivity na zdraví

U pohybové aktivity je silně prokázáno, že ...


• snižuje riziko předčasného úmrtí
• snižuje riziko ischemické choroby srdeční
• snižuje riziko mrtvice
• snižuje riziko vysokého krevního tlaku
• snižuje riziko cukrovky 2. typu
• snižuje riziko metabolických onemocnění
• snižuje riziko rakoviny tlustého střeva
• snižuje riziko rakoviny prsu
• je prevencí nárůstu hmotnosti
• ve spojitosti s optimálním příjmem energie pomáhá redukovat hmotnost
• zlepšuje celkovou zdatnost
• působí preventivně proti pádům
• snižuje deprese

je prokázáno, že
• lepší funkční zdraví (u seniorů)
• snižuje centrální obezitu
• snižuje riziko zlomenin krčku
• snižuje riziko rakoviny plic
• snižuje riziko rakoviny dělohy
• udržení hmotnosti po předchozí redukci
• zvyšuje denzitu konstí
• zlepšuje kvalitu spánku

Proto Vás zveme do OPTIMÁLNÍHO SVĚTA, internetové aplikace, která Vám tyto problémy pomůže řešit

ohodnotit článek 4 2 komentáře Komentáře (3)

KOMENTÁŘE

asMora2y6du0

17. 4. 2016 4:54:00

http://tamoxifen.date/ - buy tamoxifen

asMora7behwd

3. 5. 2016 20:21:00

<a href=http://buydiflucan.faith/>diflucan 150 mg</a> <a href=http://buysynthroid.review/>where to buy synthroid online</a> <a href=http://buycialis.accountant/>buy cialis cheap</a> <a href=http://buynexium.win/>omeprazole nexium</a> <a href=http://buycolchicine.trade/>colchicine</a>

asrof5xrt5n

18. 5. 2016 23:46:00

<a href=http://amoxicillin-500.eu/>amoxicillin 500 mg without prescription</a> <a href=http://sildenafil-over-counter.se/>sildenafil</a> <a href=http://trazodone-online.eu/>trazodone online</a>


Tipy pro vás

Cíle, které pomáhají. Cíle, které škodí

... aneb jak je správně zvolit  

Stanovení správných cílů je základním výchozím bodem pro jejich možné dosažení. Od prvních malých krůčků, které stanovujete pro úvodní „nabourání“ Vašeho stávajícího životního stylu, po skutečně dlouhodobou vizí, která formuje zcela nový životní styl. Víme, že lidé, kteří v této oblasti uspěli jsou ti, kteří si vybrali své cíle moudře, a důrazně za nimi šli. 



Reklama

 
Registruj se do programu   Pozvi přátele   OnLine hubnutí